Damat Ferit Ferit 11 Haziran 2021 15:45
Kardeş anlamadın mı yoksa anlamamazlığa mı veriyon.Millet ittifakı hdp yi ittifak içinde göstermekten kaçınıyor zaten hdp de bundan şikayetçi hep.Tüm büyük şehirlerde millet ittifakı seçimleri hdp nin oyları ile kazandı yoksa hiçbir şansları yoktu.Mesele diğer ittifakın kazanıp kazanmaması değil.Millet ittifakındaki hdp oyları bize gelsin ama resmi olarak ortada görünmesin.Sanırım bu kadar açıklamadan sonra anladın.
siz kazanınca oluyorda millet ittifakı kazanınca neden olmuyor !
aytekin92, 1 ay önce
1 1 Şikayet Et
aytekin92 11 Haziran 2021 13:09
siz kazanınca oluyorda millet ittifakı kazanınca neden olmuyor !
hdp ile ittifak yoksa büyükşehirlerde belediye seçimleri nasıl kazanıldı?
Damat Ferit Ferit, 1 ay önce
3 0 Şikayet Et
ne denir ki 11 Haziran 2021 10:03
HDP'ye karşı duran partilerin tamamının "Biz HDP seçmeninin oyunu istemiyoruz." diye beyanda bulunması lazım. Yoksa HDP karşıtlığı havada kalıyor.
3 12 Şikayet Et
14mühendis 11 Haziran 2021 09:28
Bir şey olmaz. Bir kahvaltı yapar barışırlar
8 19 Şikayet Et
gurebam 11 Haziran 2021 09:14
İlk turda Hdp aday çıkarsın ittifak yapmamış gibi görünelim, ikinci tura kalırsa zaten beş benzemez bir araya geliriz ve milleti kandırmış oluruz!!
9 22 Şikayet Et
akarakas78 11 Haziran 2021 08:40
Akşener sen bunu külahıma anlat... Seninki tamamen taktik...
10 30 Şikayet Et
Mü.hen.dis. Ankara 11 Haziran 2021 08:35
HDP, millet ittifakı için kritik öneme sahip bir partiye dönüştü. Cumhurbaşkanlığı seçiminde millet ittifakına destek için Terörist başı abdullah öcalan başta olmak üzere tüm teröristlerin serbest bırakılması, içişleri bakanlığı vede milli eğitim bakanlığının kendisine verilmesini şart koşmuş.
10 27 Şikayet Et
zaza89 11 Haziran 2021 08:21
Ne dışında, tam ortasında tutuyor. Danışıklı dövüş oyunları bunlar. Güya İP hdpye karşıymış imajı çiziliyor. Seçime yakın tekrar ittifakla seçime girerler. Aynı merkezden kurulup yönetilen iki terör örgütünün siyasi uzantıları ayrı hareket edemez
14 35 Şikayet Et
Damat Ferit Ferit 11 Haziran 2021 08:14
hdp ile ittifak yoksa büyükşehirlerde belediye seçimleri nasıl kazanıldı?
15 39 Şikayet Et