seralakbaba 14 Haziran 2021 13:26
Ek atama haberlerinizi bekliyoruz Sayın Bakanım
0 1 Şikayet Et
esxici 12 Haziran 2021 09:21
Yazdı yine troll.
Bir milyon öğretmen ATM memurluğu yaparken yeni öğretmen almak mantıklı görünmüyor.
muhtesem32, 2 ay önce
4 4 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 12 Haziran 2021 08:43
Belirsizlik falan yok aslında. Ek atama falan olmayacak. Bakan Bey de bunu direkt olarak söylemiyor veya söyleyemiyor. Hepsi bu.
Ben bu kadar belirsiz bir durum hiç görmedim bunca insan küçük bir haber bekliyor harbiden belirsizlik var ya insanı kanser eder çıkın şu gençlere müjde verin ve herkesin duasını alın Ziya Hocam
gs0909, 2 ay önce
2 2 Şikayet Et
ekonomikk.çöküşş 12 Haziran 2021 07:27
18 yıllık iktidarınızda 120'den fazla lmtabela üniversitesi açtınız ve yüzbinlerce kişiye öğretmenlik, memurluk umudu verdiniz.Şu anda 600 bin civarı atama bekleyen öğretmen adayı ve 2 milyon civarı düz memurluk umudu taşıyan işsiz üniversite mezunu varsa bu sizin o çok övdüğünüz iktidarınızın eseri bay Ziya Selçuk!
2 5 Şikayet Et
furkanemytu 12 Haziran 2021 02:00
Okulların kısmi tatile girdiği şu dönemde bütçeye ek öğretmen masrafı çıkarmak bu ülkenin ekonomisine tabut çakmak olur. 20.000 aldılar zaten. Bakan haklı gerek yok. İsraftan başka bir şey olmaz
9 6 Şikayet Et
sosyolog54_54 12 Haziran 2021 00:53
Şimdi size "kişi, kendinden bilir işi" mi demek, yoksa "kedi-ciğer" benzetmesi mi yapmak yakışır bilemedim. Ama bu kutsal mesleği gerçekleştiren hiçbir eğitim neferi, bu söylediğinizi hak etmiyor. İşini hakkı ile yapmayanı var mı, elbette her meslek alanında olduğu gibi eğitimcilerimizde de vardır. O zaman cümlelerinizi ona göre kullanacaksınız. Bu kadar öğretmene, bu şekilde klavye bilginliği yapamazsınız, hakkınız yok.
Bir milyon öğretmen ATM memurluğu yaparken yeni öğretmen almak mantıklı görünmüyor.
muhtesem32, 2 ay önce
8 18 Şikayet Et
demsad 11 Haziran 2021 23:37
ATM memurluğu ney muhteşem32 sen ne saçmalıyon. Sen kimsin de bize çamur atıyon.Ne haddine? Oturduğunuz yerden bize atıp tutmayı bırakın.Canı sıkılan burada öğretmene hakaret etmeyi terapi edinmiş.Size rağmen işimizi severek öğrencilerimizin gözlerindeki ışıklar eşliğinde yapıyoruz vesselamm
29 57 Şikayet Et
loriennn 11 Haziran 2021 23:29
öğretmen de atansın sağlıkçı da... yalnız diğer bölüm mezunları üvey evlat mı? koskoca devletin mühendise, mimara, avukata, iibf'liye ihtiyacı yok mu? niye hep öğretmenler ön planda?
30 55 Şikayet Et
gıdıklı 11 Haziran 2021 23:16
Dalgamı geçiyorsunuz 2002 den bu yana zaten 3 te 2 si emekli oldu. emekli olanın yerine de almasaydınız. şaka yapıyorsunuz herhalde.
37 29 Şikayet Et
eem60 11 Haziran 2021 23:14
O kadar norm fazlası var hala atama da atama
35 53 Şikayet Et
12