fa77 20 Haziran 2021 20:37
Yazımın hangi kısmından rahatsız oldun?
git eğitim fakültesini bittir atan ornek öğretmen ol... tutan mi var
dogrubilir, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
Teknik elektrik 19 Haziran 2021 12:14
Kişinin malayani boş şeyleri terketmesi imanın guzelligindendir.. hadisi şerif... Arkadaş öğretmen değilsin polissen; Polisligin layiki olan 100 birim ise sen 100 birimin hepsini tam layıkıyla yapiyormusunda öğretmene atıyorsun. Aynı şey öğretmen yahut diğer meslek grupları içinde geçerlidir. Boynuzsuz koçun boynuzlu koçtan hakkını alacağı gün geldiğinde böyle boş şeylerle tukettigimiz nefesin hakkını nasıl vereceğiz????
0 1 Şikayet Et
dogrubilir 19 Haziran 2021 11:34
git eğitim fakültesini bittir atan ornek öğretmen ol... tutan mi var
Günümüzde öğretmenlik mesleğini tercih edenlerin çok büyük çoğunluğunun derdi faydalı bilgili, ahlaklı ve kalifiye insan yetiştirmek değil... Bu mesleği maaşı ek ders ücretleri ve bol tatili için istiyorlar. Eskidenmiş yokluk içinde üç kuruş maaşa ek işler bularak geçimini sağlamaya çalışıp topluma yararlı insan yetiştirme arzusu olan eli öpülesi öğretmenlik mesleği.
fa77, 3 ay önce
1 1 Şikayet Et
fa77 19 Haziran 2021 10:52
Günümüzde öğretmenlik mesleğini tercih edenlerin çok büyük çoğunluğunun derdi faydalı bilgili, ahlaklı ve kalifiye insan yetiştirmek değil... Bu mesleği maaşı ek ders ücretleri ve bol tatili için istiyorlar. Eskidenmiş yokluk içinde üç kuruş maaşa ek işler bularak geçimini sağlamaya çalışıp topluma yararlı insan yetiştirme arzusu olan eli öpülesi öğretmenlik mesleği.
4 4 Şikayet Et
susqun çocuk 18 Haziran 2021 16:30
eee o kadar yattınız evde bununda bi bedeli olmalı demi
26 18 Şikayet Et
kırık saz 18 Haziran 2021 16:18
Okuldaki yıl sonu işlerimin yoğunluğu nedeniyle yazınızı ancak gördüm. Kusura bakmayın. Lütfen yanıtımı objektif bir anlayışla değerlendirin: 1. Çığ gibi büyüyen işsiz öğretmen ordusunun tek sorumlusu emekliliği geldiği halde çalışan öğretmenler değildir. Böyle düşünmek ağaçları görüp ormanı ıskalamak olur. Lütfen sorumlular sıralamasında 1. sırayı kamudaki plansızlık ve savurganlığa verin. (Yap işlet devret yöntemiyle oluşan kamu zararlarını inceleyebilirsiniz.) 2.Kazandığım her kuruşun helal olduğunu, çünkü alınteriyle kazanıldığını düşünüyorum. 30 yılı aşan meslek geçmişimde öğretmen maaşı, ekders ve resmi merkezi sınav ücretlerinden başka bir kuruş parayı cebime indirmedim. (Yani hiçbir kimseye özel ders vermedim. Başka hiçbir kurumdan 2., 3. maaş, huzur hakkı falan almadım.) 3. Mesleğe, o yıllarda PKK terörünün ağır şiddeti altında inleyen bir Güney Doğu Anadolu kasabasında başladım. Zorunlu hizmet yükümlülüğümü son gününe kadar orada tamamladım. (İşin ilginç yanı tayinle geldiğim ilk Batı kasabasının hizmet puanı ilk görev yerimden daha yüksekti.) 4. Aslında şu an sizlerin yazdıklarını bir emekli öğretmen olarak takip ediyor olacaktım. Ne var ki bir FETÖ mağduru KHK'lı olarak 4 yıla yakın süre meslek dışında kaldım. Çok borçlandım, çok yıprandım ve ilgili kanun gereği özlük ve mali haklarımı geri kazanabilmek için zaten kamu görevine dönmek zorundaydım. Saygı ve sevgilerimle...
Kırık Saz, Sayın Hocam, sizden istirham ediyorum. Şu genç öğretmenler hakkındaki objektif fikirleriniz nelerdir, açıklar mısınız?
ramazanerdogann, 3 ay önce
2 5 Şikayet Et
Trollhunters 18 Haziran 2021 12:37
Valla daha adı rüşvet sıkandalına, dolandırıcılığa, evrakta sahteciliğe, ihaleye fesat karıştırmaya, yolsuzluğa ya da kurumundan milyon tl çalıp kaçamaya karışan öğretmen duymadım da görmedim de. Paragöz olan diğer memurlar ve her meb haberinin altına da tünüyorlar. Yukarıdaki mahkeme kararını bile 1 milyon öğretmene atffedecek kadar aç gözlüsünüz.,Allah gözünüzü doyursun be!!!
Allah gözünüzü doyursun be!!!
meftun-34, 3 ay önce
15 28 Şikayet Et
ramazanerdogann 18 Haziran 2021 11:42
Kırık Saz, Sayın Hocam, sizden istirham ediyorum. Şu genç öğretmenler hakkındaki objektif fikirleriniz nelerdir, açıklar mısınız?
4 2 Şikayet Et
BATAN-GÜNEŞ 18 Haziran 2021 11:39
Siz böyle yorum yapmak için yaklaşık bir milyon öğretmeni tanıyor olmanız gerek. İnsanları tanımadan onların karakteri hakkında yorum yüzde vererek yorum yapmak sizin kalite ve karakterinizi gösteriyor
Ya siz kimi kandırıyorsunuz arkadaş! Hiç ek ders almayıp, haftada 15 ders saati yükü bulunan ve 4500 alan bekar çocuksuz öğretmen, müdürle arası iyi ise haftada iki gün okula gider, normal şartlarda da haftada 3 gün okula gider. O da yarım gün. Siz gerçekten sahtekar mısınız? Tabii millet öğretmenliğin iç yüzünü bilmiyor. Salla! İşini layıkıyla yapan, öğrencileri her şeyi olan öğretmenler değil 5500-6000 keşke 10 bin alsalar. Helali hoş olsun. Ama %90'ının kalitesi, karakteri ortada!
ramazanerdogann, 3 ay önce
9 13 Şikayet Et
kırık saz 18 Haziran 2021 11:18
60 yaş üstü bir branş öğretmeniyim. Kurumumda ihtiyaç olması vesilesiyle üzerime haftada 21 saat ders tanımlandı. Bu ders yükümlülüğümü yıl içinde gerek uzaktan, gerekse yüz yüze yıl boyu yerine getirdim. Tarafıma tahakkuk eden ekders ücretlerimi de aldım. Zaten yukarıdaki kesinleşmiş karar da benim durumumdaki öğretmenlerin özel koşullarda değerlendirilmesini öngörüyor. Üzerine ders tanımlanmayan, dolayısıyla hizmetlerine ihtiyaç duyulmadığı için idari izinden geri çağrılmayan, ders/ekders görevlerini fiilen yerine getirmemiş olanların ekders ücretlerini almalarına zaten mevzuat gereği imkan bulunmamaktadır.
3 40 Şikayet Et
12345