Chocolator 20 Haziran 2021 14:05
Yalanın da bir haddi hududu var, Erbakan kurmuş-muş. Baykar makinenin neden kurulduğunu ve tarihçesini bilmeyen siyasal İslamcı saçmalığının ederi bu işte. Evet birader, gizli projeydi?! Sağ ideolojiden Özal ve Demirel'in Türk savunma sanayine olan katkısı tartışılamaz... Ama Erbakancılar kusura bakmasın!
Erbakan çok uğraştı,yaptirmadilarki..İHA ve sihalari Erbakan zamanında temeli atıldı,ozamn yapıldı çoktan,ancak gizli tutuldu..Selçuk Bayraktar'ın babası yaptı..tabi ozamnki teknoloji kısıtlıydı .uçak barut fabrikalarına nasıl engel konduysa ,Erbakan'ın önünüzde kestiler..çok uğraştı Erbakan..
kurt505, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
cmaykut 19 Haziran 2021 03:10
Daha önceden bu süreci yaşamış biri olarak diyebilirim bu kurumun özelleşme süreci başlamıştır. Bir kit eğer a. Ş. Statüsüne geçiyorsa özelleştirilmesi yakındır.
1 8 Şikayet Et
Gardiyan4 18 Haziran 2021 17:24
Elimizde ne kalmıştıya geri döndük
4 10 Şikayet Et
aydinbilge01 18 Haziran 2021 15:11
Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın bizim suçumuz neydi bizi 4/C ucubesi yaptınız yetmedi 4/B yapacaz dediniz başka 4/B yok dediniz çakma 4/B(C) icat ettiniz.Yazık çok yazık.
6 24 Şikayet Et
kurt505 18 Haziran 2021 14:54
35 tır o,oda heykel atölyelerinde..yanlış yazmıştır kesin
chp nin yaptığı 350 fabrikanın ve kurumların lsitesini paylaşır mısınız? gerçekten merak ettim hangileriymiş onlar:)
tbilgi, 3 ay önce
17 8 Şikayet Et
kurt505 18 Haziran 2021 14:52
Erbakan çok uğraştı,yaptirmadilarki..İHA ve sihalari Erbakan zamanında temeli atıldı,ozamn yapıldı çoktan,ancak gizli tutuldu..Selçuk Bayraktar'ın babası yaptı..tabi ozamnki teknoloji kısıtlıydı .uçak barut fabrikalarına nasıl engel konduysa ,Erbakan'ın önünüzde kestiler..çok uğraştı Erbakan..
Bu arkadaşın söylediklerinin fazlası vardır, eksiği yoktur. MKE, Türkiye'deki potansiyelini en kullanamayan ve kaynağını en kötü harcayan KİT'lerin başında gelir. İcat sevmezler! Eskiden çok daha kötüydü, şimdi nispeten daha iyi. Tek katılmadığım kısım ise arkadaşın Erbakan güzellemesi! Erbakan hoca azıcık siyasetçi gibi davranmak yerine mühendis gibi davransaydı MKE uçardı. Keza kendisinin öncelik verdiği konular; İslamcı yetiştirmek ve Türkiye'yi siyasal İslamcılık pratiği ile yönetmek olduğu için üretim problemi ile hiç ilgilenecek zamanı olmadı. Şu dış güç muhabbetine hiç hele hiç girmeyin! Aselsan, Roketsan, Havelsan daha kritik işlerle uğraşıyordu uğraşan onlarla uğraşırdı, bir devre ürettirmezdi. MKE'yi coşturmak istiyorsanız çok basit. Yurtiçi ve yurtdışı çok ciddi tecrübesi olan hem teorik hem de uygulama tecrübesi çok yüksek olan vizyoner ve insan yönetmeyi bile ODTÜ, İTÜ, Yıldız, Boğaziçi, Bilkent, Koç veya Sabancı mezunu olan adamlar getir ve ekip kursunlar, gör bakalım nasıl oluyormuş yönetim. Örnek görmek isteyen Aselsan'a veya Roketsan'a baksın. Yıldız karması gibi, yemin ediyorum!
Chocolator, 3 ay önce
4 14 Şikayet Et
bu-35 18 Haziran 2021 14:47
Mke de çok para maaş veriliyor diyenlere yazıyorum, Fabrikalardaki işçilerin maaşları memurdan fazladır, en düşük maaşı memur ve sekreter alır. tekniker , şef,mühendis, başmühendis ve müdürler diye hiyerarşi devam eder. Mühendis 8000. şef 7000. ballı maaş alıyorlar diye yaygara yapılmasın işçinin de çalışması zordur aldığı parayı hak ettiğini düşünüyorum. Patlama riski , iş kazası durumu da var. Mke den çok daha fazla maaş veren kurumlar var, birileri belliki sevinmiş işçi kadrosunun verilmesine. Dünyalar ufak olunca.
6 9 Şikayet Et
SUSİKİ DAKKA 18 Haziran 2021 14:42
önce statü değişikliği sonra satış ondan sonra da birilerinin kuruma çökmesi...hikaye böyle ilerleyecek..yazın bir kenara
7 20 Şikayet Et