tegmenmy 21 Haziran 2021 22:52
ruhsal gelişimi için belgeseli 10 kat iyi anlatan öğretmen sınıfta mı çekecek :) İlkokul öğretmeniyim , açılan kurs müzik dinletisi , belgesel izleme , 1 tane topu olmayan okulda futbol, basketbol :) yapmayın sayın hocam , uzaktan eğitimde problem yaşamış yaşamamış her çocuğumuzun öğrenme kayıpları var. Yazımda da belirttim bir ilkokul öğretmeni olarak planlama öğrencisini en iyi şekilde tanıyan öğretmene bırakılsaydı ben diyeyim 20 akademik + 10 sosyal etkinlik siz deyin 15 akademik 15 sosyal etkinlik böyle bir planlama daha doğru olmaz mıydı ? Bu program ülke şartlarına ne kadar uygun ? Mevsimlik işçi çocuklarımız , yörüklerimiz, doğu ve güneydoğu illerinde hayvancılıkla tarımla uğraşan çocuklarımız ne kadar katılacak , onların ruhsal ve akademik gelişimi için de gereklidir değil mi sayın hocam , akademik eksiğini açar bilgisayardan öğretmeninden 10 kat iyi anlatan envai çeşit öğretmenden seçer beğenir izler demişsiniz sizce yukarda saydığım tüm çocuklar 1 buçuk yıldır uzaktan eğitime de anlattığınız şekilde katılabildiler mi :( :(
akademik eksiğini açar bilgisayardan öğretmeninden 10 kat iyi anlatan envai çeşit öğretmenden seçer beğenir izler. ama ruhsal gelişimi için gerekli. öğretmenlerimiz neden bunu bilmiyor
memurolm, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
memurolm 21 Haziran 2021 20:51
akademik eksiğini açar bilgisayardan öğretmeninden 10 kat iyi anlatan envai çeşit öğretmenden seçer beğenir izler. ama ruhsal gelişimi için gerekli. öğretmenlerimiz neden bunu bilmiyor
neyin dersini verceksin. Ben de öğretmenim :) 1 buçuk yıldır doğa yürüyüşünden , akıl zeka oyunlarından, belgesel izlemekten mi mahrum kaldı çocuklar :) Çok mu zordu sayın meslektaşım , öğretmenlerimiz 30 saatlik planlamasını yapıp 20 saat eksik dersler 10 saatte bilimsel sanatsal sportif faaliyetler şeklinde planlama yapıp yaz boyu isteyen öğrencileri ile birlikte olsun denmesi , neden 12 öğrenci şartı , 1 çocuk da olsa kıymetli değil mi bu ülke için .... Benim okulumun çevresinde gezilecek yer yok , gezi faaliyeti eklenmiş :):):) birileri cebini doldursun diye :) fidan ekimi demiş , okulun önündeki bir iki fidanla resim çekilecek sosyal medyaya atacak biz fidan ektik diye :) Ben işte bu nedenle yokum , sayın meslektaşım . Bu çocukların akademik eksiklerine yönelik ders açamıyorsun. Bunlar neyin telafisi
tegmenmy, 3 ay önce
2 2 Şikayet Et
makina meslek 21 Haziran 2021 08:26
Yüzlerce yorumları az okuyunca öğretmen olmayıp eğitim alimı olanlar için diyecek bir şey yok...ücrete tabi isteğe bağlı iç öğrenciler için tatile gitmek,ailesine yardım etmek varken ağızlarında maske ile yol parası kantin parası vererek telafi yapmak pek mantıklı değil...telafi içeriğini okumaya tenezzül etmeyen ayrıca öğretmen bile olmayan yorumcular sizler okuma yazma matematik edebiyat fizik dersleri falan mı işlenecek sanıyorsunuz?lisede seramik eğitimi var mesela...ab projeleri ile alakli çalışmalar spor etkinliği ... ilköğretim için güvenli internet eğitimi temassız oyun etkinliği vb....En büyük savaş cehalete karşı yapılan savaştir demiş Atatürk...birde Cem Yılmaz'ın dediği laf var onu yazmayalim... Uğur mumcunun dediği gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın...kaç tane öğretmen seramik eğitimi verecek?kaç tanesi ab projesi yapacak?spor etkinliği dediğiniz okulda yapılan futbol voleybol basketbol maçları...bu sitede yorum yazmak cidden zor iş...doktor değil doktora doktorluk öğretir...mühendis değil mühendise teknik bilgi verir... öğretmen değil öğretmen yerine derse girer...
3 8 Şikayet Et
dogrubilir 21 Haziran 2021 00:02
peki...gülegüle
Artık ÖĞRETMEN kelimesinin anlamını taşıyan insanlar yok okullarda sadece MEMURLAR var! Diyeceklerim bu kadar...
cyK87, 3 ay önce
2 13 Şikayet Et
Pergele 20 Haziran 2021 23:20
Her hafta ek 40 bin atama diye tweet atmayı biliyorsunuz( bugün 1 milyon tweet atılmış) öğrenciler çiçektir, sevgi pıtırcığıdır biran evvel atanıp çiçeklerimize kavuşalım diye edebiyat yapmayı biliyorsunuz, ögretmenler her yıl 3 ay yatıyor eleştirilerine "okul açıldıda bizmi gitmedik" savunma refleksi geliştirmişsiniz. 100 yılda bir yazın okula gitme durumunuz oldu .üstelik 1.5 yıl doğru dürust gitmediginiz halde ondada mırın kırın ediyorsunuz. Yemin içiyorum.ücretli ögretmenlik çıkmış olmasına üzülmüyorum artık. Bugün 1 milyon tweet atıp atanacak bir öğretmenin gelecek yıl "biz çocuk bakıcısımıyız" diyecegine yemin ıcerim ama ispat edemem
38 23 Şikayet Et
UcaS 20 Haziran 2021 23:17
@debug herkes öğretmen olamıyor ve her babası öğretmen olanda adam olamıyor.
6 9 Şikayet Et
debug 20 Haziran 2021 22:05
mesajının yarısını okumamışım :D babam öğretmen o yüzden öğretmenlerin özlük haklarını cok iyi biliyorum :) balta sap meselesine gelince... En az senin kadar "sap" olmuşumdur... "Acaba ne kadar yatarım" düşüncem yok en azından
11 2 Şikayet Et
efeben 20 Haziran 2021 21:59
Yazın neyin telafisi olacak. MEB sırf popülizm yapmak için böyle bir şey çıkardı. Hatta okullara yazın temizlikçi bile vermiyor. Öğretmene laf söyleyenler bilsin bunu. Yazın sıcağında kime ne öğretecek sin. Zaten çoğu öğrenci memleketine köyüne gidecek. Kalanları tatile gezme tozmada. Yazık değil mi çocuklara. Onların da tatile ihtiyacı var.
15 22 Şikayet Et
Koroglu87 20 Haziran 2021 21:56
Boş tenekeden çok ses çıkar. Anlıyoruz seni :)
Öğretmen olmaktan artık utanç duyuyorum meslektaşlarım yüzünden yata yata haketmediğim maaşı artık almak istemiyorum tatil zamanlarımızda lütfen asgari ücret verilsin bütün öğretmenlerimize.
ErdiAs, 3 ay önce
12 13 Şikayet Et
cyK87 20 Haziran 2021 21:52
Artık ÖĞRETMEN kelimesinin anlamını taşıyan insanlar yok okullarda sadece MEMURLAR var! Diyeceklerim bu kadar...
22 23 Şikayet Et
1234567891011»