eren20 24 Haziran 2021 13:39
Şu işi bir türlü anlamadım.İlkokul öğretmenlerine İLKSAN,Polislere POLSAN,Askerlere OYAK gibi sandıklar neden kurulur.Bunlar bildiğin memurun parasıyla bu kuruluşlar arpalık haline geliyor.Bir tasarruf yapacaksa arkadaş memur adam kendisi yapar.
0 0 Şikayet Et
çetin2148 21 Haziran 2021 07:47
Bakan böyle işlerle uyraşmamalı.
2 5 Şikayet Et
dogrubilir 20 Haziran 2021 23:24
ya devlet maaşliları kasdettim genel olarak
Polis 657 ye tabi değildir
drafting_designer, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
sedo122590 20 Haziran 2021 22:16
O hangi polismis acaba ozel harekatsa olabilir onun dışında imkansız oğlu imkansiz
benim arkadaşım polis mardinde 9600 tl alıyorum dedi eklerle birlikte ben düz hesap 10 bin söyledim.
fıssss, 3 ay önce
1 6 Şikayet Et
drafting_designer 20 Haziran 2021 22:01
Polis 657 ye tabi değildir
:)) 2 gündür 657 tabi memur kitleleri birbirine laf sokuyor... yok senin meslegin yok benim ki hesabına... bu durum sanki birilerinin işine geliyor. azıcık düşünsrk 657 tamamında çok ciddi hak mahrumiyetleri ve özlük sorunları var. ama nerdee 657 yarısi pandemide çalışma şartlarından dolayı öğretmenlere kafayı takmışlar. öğretmenler b.k atinca kendi durumları düzelecek sanıyorlar heralde :))
dogrubilir, 3 ay önce
5 1 Şikayet Et
cyK87 20 Haziran 2021 21:58
Sayın Soylu'ya birisi Emniyet Müdürü değil İç İşleri Bakanı hatırlatsın lütfen. En iyi arabaya binmek, en iyi teknolojiyi kullanmak, en iyi yaşamak sadece polisin değil HER TÜRK VATANDAŞININ HAKKI!
4 29 Şikayet Et
0101Mustafa 20 Haziran 2021 21:31
Polisten başka adam yok ya ülkede. Yakışıklı sülü.
5 28 Şikayet Et
inanoner 20 Haziran 2021 20:24
araştırmadan aciz malın teki gelmiş akıl mı veriyor
inanoner@ git işine bak sen beyin fukarası OYAK çimento fabrikası POLSAN değerinde kalkmış OYAK la POLSAN ni bir tutuyorsun,para basarak zengin olacağını sanacak kadar ekonomi bilgin var gelmişin burada boş boş yorum yapıyorsun.
cengaver444, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
Beyaz-YaRaSa 20 Haziran 2021 17:17
O degilde bu süreçte saglıkcılar kadar polislerde çok çalıştı sağlık bakanına helal olsun personeline 2 maaş maaş ikramiye dagıttı.
16 23 Şikayet Et
dogrubilir 20 Haziran 2021 14:11
:)) 2 gündür 657 tabi memur kitleleri birbirine laf sokuyor... yok senin meslegin yok benim ki hesabına... bu durum sanki birilerinin işine geliyor. azıcık düşünsrk 657 tamamında çok ciddi hak mahrumiyetleri ve özlük sorunları var. ama nerdee 657 yarısi pandemide çalışma şartlarından dolayı öğretmenlere kafayı takmışlar. öğretmenler b.k atinca kendi durumları düzelecek sanıyorlar heralde :))
Öğretmen olarak atansa zaten istifa eder ben de kendi mesleği.e atansam istifa ederim senin gibisini çekecek halim olmaz ilksan vermiyorsa baş istifanın k4ndin değerlendir bakan eksik dedi 30 sene sonra sana d 600 bin gelir üstelik de ilkesinden memnun değilsen istifa et ben polsandan ettim yiyorsa sende et ben kendi birikiminin kendim.yaparim de
asikral1, 3 ay önce
3 3 Şikayet Et
1234567891011»