UcaS 25 Haziran 2021 23:20
Allah adını ağzına almana gerek yok. Ben zaten senin ciğerini biliyorum.
Sakın öğretmenlere yattıkları yerden para kazanıyorlar demeyin. Hele yeni nesil sizin eserinizdir hiç demeyin! :) walla toplaşıp hep bir ağızdan hakarete başlarlar bakan bunlara a diyor twtırda toplaşıp ziya selçuk istifaaaaaa bize a dedin özür dileeeee. Kalabalık sayınıza güvenmeyin Allah herkesin ciğerini biliyor
Tanselci, 3 ay önce
1 3 Şikayet Et
Tanselci 25 Haziran 2021 22:29
Sakın öğretmenlere yattıkları yerden para kazanıyorlar demeyin. Hele yeni nesil sizin eserinizdir hiç demeyin! :) walla toplaşıp hep bir ağızdan hakarete başlarlar bakan bunlara a diyor twtırda toplaşıp ziya selçuk istifaaaaaa bize a dedin özür dileeeee. Kalabalık sayınıza güvenmeyin Allah herkesin ciğerini biliyor
6 4 Şikayet Et
ZEKERİYYA PEEKER 25 Haziran 2021 20:50
Olay psikolojik bir rahatsızlık mı?Yansıyan asıl bir rahatsızlıktan köken alabilir mi?Bastırılmış,söylenemeyen,maddi orjinli,korku içeren bilinçaltı itilmiş olumsuzlukların psikolojisi gibi fakat çok sayıda kişiyi içine alan sosyolojik boyutundan da bahsedilebilecek unsurları içermekte midir,ne?Meb'in uyanık olmasını tavsiye ederim.Tedbir mahiyetinde bu konuyu uzmanlarıyla ele almalıdır.Değersizleştirmenin de bir boyutu olmalı mıdır?Eşik sınırlarına bakılabilir mi?Uzmanlarına sevk edilebilir mi?
6 0 Şikayet Et
samm84 25 Haziran 2021 17:10
neyi yakıştıramadığını anlayamadım. bir milyonluk öğretmen camiasından belki bin tanesinin lüks araba sahibi olmasını mı? aileden varlıklı olabilecekleri ihtimali aklına geldi mi? evde yattı diyerek iftira attığın öğretmenlerden biri olarak haftanın beş günü sekiz buçukla bir arasında ders yaptım. bebeğim kapıda ağlarken ben içeride derse bir dakika bile ara vermedim. yan odada canlı dersi olan ilkokul öğrencisi kızımın ihtiyacı olduğunda da dersime ara vermedim... canlı ders yaparken çocuğu camdan düşüp ölen öğretmen var haberin var mı? boş konuşup kalabalık yapma.
Ben öğretmenlere bu yaptıklarını hiç yakıştıramıyorum. Binlerce insan 1 seneden fazladır her yer kapalı olduğu için aç, işlerini yapamıyorlar, karınlarını doyuracak ekmek bile bulamazken nerdeyse 1 senedir evde yatan ve buna rağmen her ay maaşlarını eksiksiz bir biçimde alan öğretmenleri bu kadar bencil davrandıkları için kınıyorum, bunun benim ve pek çok kişinin düşüncesi olduğunu düşünüyorum.
hanzel, 3 ay önce
10 20 Şikayet Et
samm84 25 Haziran 2021 16:57
Evet, lüks arabası olan öğretmen arkadaşlarımız var. benim okulumdaki iki arkadaşımın lüks arabası ailesinin mal varlığına dayalı. ikisinin de ailesi son derece varlıklı ve lüks araba almışlar. bunda bir abeslik yok. ben altmış binlik arabaya binerken onlar dört yüz binlik arabaya biniyorlar. benim ailem zengin olsaydı ben de binerdim... sağlıkla binsinler...
Elbetteki tek maaşla hele İstanbul'da geçinmek neredeyse balığı kavağa çıkarmak kadar zor bir iş. Memur maaşlarının il standartları baz alınarak değerlendirilmesi tabi ki daha doğru olacaktır. Ancak bir gerçek var ki bazı öğretmenlerin lüks arabaları var. Bu ihbar kabul edilip mal varlıkları ve ek iş yapıp yapmadıkları araştırılmalıdır. Bir defa ek iş yapması yasak. İkincisi bu kadar lüks araba alacak ne iş yapıyor. Üçüncüsü de acaba vergi beyanları ne durumda? Mesleğini hakkıyla ifa eden her öğretmene de selam olsun.
nalına da mıhına da, 3 ay önce
1 15 Şikayet Et
UcaS 25 Haziran 2021 15:46
Müsilaj, aydınlık ve berraklığı sevmez.Mavi denizin üstünü kaplar ve güneşin derinlere ulaşmasını engeller.Halbuki derinler her zaman temiz ve Güneş her zamanki gibi en tepededir.
1 2 Şikayet Et
Maximus52 25 Haziran 2021 15:24
Öğretmenlere ödenen ek ders bu ülkedeki ücret konusunda en büyük haksızlıktır. kimse yoruma nerede biliyorsun diye yazmasın çünkü bu camianın içindeyim. Ne demek bir öğretmen sadece haftada 15 saat maaş karşılığı çalışması ne demek bundan büyük saçmalık olur mu ya sen devlet memurusun ve 8-5 çalışacaksın maaş karşılığı mesai sonrası işler olur eyvallah parasını alsın hafta sonu görevi varsa alsın resmi tatillerde çalışıyorsa alsın hatta öğretmenlerin maaşı yükselsin hiç itirazım yok ama maaş karşılığı 15 saat nedir ya bu hangi devlet memurluğunda var o zaman tüm meslek guruplarına benzer uygulamalar yapılsın. Birde yorumları okuyorum savunmaları nerede gördün bunu vs gibi yorumlar var, öğretmenler etraflarında bunların olduğunu o kadar iyi biliyorlar ki ama işlerine gelmediği için itiraz etmiyorlar.
24 14 Şikayet Et
01arslan 25 Haziran 2021 14:06
Haftada iki gün bir gruba iki gün de diğer gruba ders veriyor... Yüz yüze ve 5 gün online... Diğer kurumlarda ki gibi esnek çalışma yok.... Yani öğretmenlerin boş boş oturduğu yok...
Zaten haftanın iki günü çalışıyorlar
alagoz-46, 3 ay önce
11 15 Şikayet Et
BATAN-GÜNEŞ 25 Haziran 2021 13:56
Hadi öğretmenler çalışmıyor değer memur arkadaşlar çok mu çalışıyor. Hangi öğretmen haberi olsa hemen dibinde bitip okuyup idrak edip yorum yapmaya başlıyorlar.Hemde bunu mesai saatleri içerisinde yapıyorlar.Pandemi döneminde işe saat 10 da başlayıp hem bu kadar çok çalışıp işten başlarını kaldıramazken hem de bu kadar haberi okuyup yorum yapabilmek yetenek ister. Boşa dememiş rahmetli Süleyman Demirel benim memurum işini bilir diye :D
11 17 Şikayet Et
ramazanerdogann 25 Haziran 2021 12:52
Yahu neyin bencilliği:) Öğretmenliği bırakın bence. 15 saat alan 2-3 gün gider diyorum ben hiç o kadar az gitmedim diyor. Tamam senin hatrına %80 olsun. Allahtan öğretmenlik okuduk, öğretmenler odasında bukunduk, sistemi biliyoruz. Hoş öğretmenlerin eleştirilerini de kabul etmiyorsunuz zaten. Tamam ağam en sefil en perişan en mağdur en çok çalışan sizsiniz.
21 7 Şikayet Et
1234567891011»