drej47 22 Temmuz 2021 17:36
Ha, para dedim de! Gariban olmasan burada biz Müslümanların dininde münafıklık anlamına gelen trollük yapmazdın her halde.
Yani paramızla hukuksuzluk satın alalım istiyorsun. Cümle aleme rezil olalım istiyorsun. 2.sınıf insanların meydana getirdiği bir ırktan ibaret olduğumuzu, millet olma vasfı taşımadığımızı savunuyorsun. Benim saçımın her teli şeriata feda olsun. Görgüsüzlerin aklına önce para gelir. Sizin paranız çok olabilir. Ama benim itibarım senin paranı yener.
drej47, 1 hafta önce
4 2 Şikayet Et
drej47 22 Temmuz 2021 17:25
Seviyenizin ne olduğu konuşmandan belli işte. Hakaret ve iftira içindesiniz. FETÖ ile halen içli dışlısınız. PKK ile seçim ittifakı yapıyorsunuz. Tüm bu suçlarınızla yüzleşeceğiniz yerde iyice yüzsüzleşerek ona buna pislik atıyorsunuz.
Ne itibarı olacak sende sanki bilmediğimiz adamsın Pensilvanyadan sallayıp duruyorsun.
hedef2024, 1 hafta önce
3 8 Şikayet Et
hedef2024 22 Temmuz 2021 16:14
Ne itibarı olacak sende sanki bilmediğimiz adamsın Pensilvanyadan sallayıp duruyorsun.
Yani paramızla hukuksuzluk satın alalım istiyorsun. Cümle aleme rezil olalım istiyorsun. 2.sınıf insanların meydana getirdiği bir ırktan ibaret olduğumuzu, millet olma vasfı taşımadığımızı savunuyorsun. Benim saçımın her teli şeriata feda olsun. Görgüsüzlerin aklına önce para gelir. Sizin paranız çok olabilir. Ama benim itibarım senin paranı yener.
drej47, 1 hafta önce
12 4 Şikayet Et
kobayx19851985 22 Temmuz 2021 15:41
Aihm in kararlarını eleştiren kesimin acaba cumhurbaşkanı erdoganinda 3 kez aihm başvurduğunu biliyormu o zaman onun içinde verilen kararları tanimamaniz lazım ki bunlardan biri aldığı hapis cezası ve para cezası için biri sicil affı biride milletvekilliği için sıkıysa şimdide eleştirin aihm kararlarını haksızlığa uğrayan herkes hakkının peşine düşecek kendi ülkesinin mahkemesinde adaleti bulamamış birinin aihm adalet araması normal
2 27 Şikayet Et
drej47 22 Temmuz 2021 15:09
Yani paramızla hukuksuzluk satın alalım istiyorsun. Cümle aleme rezil olalım istiyorsun. 2.sınıf insanların meydana getirdiği bir ırktan ibaret olduğumuzu, millet olma vasfı taşımadığımızı savunuyorsun. Benim saçımın her teli şeriata feda olsun. Görgüsüzlerin aklına önce para gelir. Sizin paranız çok olabilir. Ama benim itibarım senin paranı yener.
Gerekirse Türkiye her bir bylock kullanıcısı için o parayı öder yinede göreve iade etmez.
hedef2024, 1 hafta önce
5 17 Şikayet Et
zafer0661 22 Temmuz 2021 12:52
son derece yerinde bir karar. salt bir programı indirmek nasıl örgüt üyeliği için kanıt olabilir. önemli olan o programda suç oluşturan bir yazışmanın varlığıdır. esasında bunu tüm hakim olanlar bilir, memur olanlar değil...
18 42 Şikayet Et
ruzigar 22 Temmuz 2021 12:23
Elin Avrupalısından hukuk adalet ve özgürlükler adına öğrenilecek çok şey var. Akıl, vicdan, hukuk, adalet öldü. Birbirine saçma sapan bahanelerle terörist diyen bir toplumun dış düşmana ihtiyacı ihtiyacı yoktur. Kendi çıkarları için vatandaşlarına terörist işlemi yapan zalimler en büyük tehdittir. Bir adım sonrası Suriye, Irak veya Afganistan olmaktır.
11 41 Şikayet Et
Nicko 22 Temmuz 2021 11:28
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Biz neden bylock indirmedik. Ak parti bu oyuna alet olma! Yoksa kamuda bir amir sarı sendikalı bir amirde fetöcü olur yine!
49 18 Şikayet Et
rtartarakis 22 Temmuz 2021 10:57
ülkedeki çomar zihniyeti buradaki yorumlarda görülebilir. Allah ülkede yaşayan normal insanlara sabır versin. Bu kadar moronla yaşamak gerçekten çok zor.
6 64 Şikayet Et
hedef2024 22 Temmuz 2021 09:47
Gerekirse Türkiye her bir bylock kullanıcısı için o parayı öder yinede göreve iade etmez.
62 27 Şikayet Et
123