crazyysf 26 Mart 2020 23:41
Siyonistler de hasta ama? İnsan kendi topuğuna sıkar mı? Adamların işi gücü yok İslamla mı uğraşacak. Tamam o zaman bu dış mihrakların oyunu. Allah nurunu tamamlayacak benim tedbir almama gerek yok. Peygamberimiz(s.a.v.) çöldeki bir adama demişki neden deveni bağlamadın. Adam da demiş ki ben Allah'a güveniyorum. Peygamberimiz bu söz üzerine şunu söylemiş. Sen önce deveni bağla ondan sonra Allah'a güven demiş. Önce tedbir alalım ondan sonra dua da edelim inşallah. Ve Allah ölüm haricinde hiçbir derdi dermansız bırakmamış. Bunun da çaresi var zaten araştırılıyor ama şuan için bizim yapmamız gereken sıfır temas kuralına uymak. Evde kalmak. Ve bu dış mihrakların oyunu değil, öyle olsa bile kanıt olmadan kimseyi suçlayamayız.
bu dış mihrakların oyunudur arkadaşlar, siyonistler var arkasında ben öyle görüyorum. amaç islama saldırmak. allah nurunu tamamlayacaktır inşallah. bol bol namaz ve dua edelim. dine sarılalım
duyarka, 4 ay önce
2 38 Şikayet Et
Quennn 26 Mart 2020 23:37
Umudumuzu kaybetmiyoruz bu savaşı kazanıp eve giden insanlarımız var , mübarek cuma günü dualarımız bol olsun
1 64 Şikayet Et
(soykan) 26 Mart 2020 23:36
Troll hesaplara bakmayın onlar kendilerine zarar veriyorlar. Siyaset üstü dönemdeyiz. Allah tüm yurttaşlarımızı korusun. Teste göre vakka oranında bir artış var ama bu kötü bir şey değil, daha iyi analiz edip daha gerçek vakkalara uygulamılız diyelim. Evimizde kalalım, birbirimizle yardımlaşalım.
13 36 Şikayet Et
Temiz dünya 26 Mart 2020 23:32
Kurban olayım, mecbur kalmadıkça hava almak, evde sıkıldık bir nefes alalım bahaneleriyle dışarıya çıkmayın yoksa felaket kapıda Allah muhafaza. Sen tedbir almazsan, sabır göstermezsen bu musibet bizi terketmeyecek.
3 109 Şikayet Et
shark21 26 Mart 2020 23:31
Çinliler herşeyi çürük yaparlar bu virüsü sağlam yapmışlar metal parada bile 17 gün yaşıyor bunun bulaşmaması için hiç birşey yapmadan bir odada beklemek lazım bence.. 2.şık bağışıklık sistemini virüse karşı dayanıklı hale getirmek bunda atlatma ihtimali daha yüksek
5 61 Şikayet Et
crazyysf 26 Mart 2020 23:31
Artık temas çevresi diye bir şey yok. Herkes birbiriyle temaslıdır. Sokağa çıkma yasağı en kısa sürede ilan edilmeli.
9 104 Şikayet Et
since1981 26 Mart 2020 23:30
36000 kişi.. belirti göstermeyenleri de düşünürsek hafta sonu 8000 civarına ulaşabilir. Hastane kapasitelerinin zorlanma sınırına yaklaşıyoruz. Yarın akşamdan itibaren 16 gün sokağa çıkma yasağı ilan edilmeli artık. Virüsü yok etmek için bir çözüm olmasa da en azından 2 hafta sonunda çok daha kontrol edilebilir düzeyde olur. Sokağa çıkma yasağının kontrolü ve ihtiyaçların temin ve takibinde gerekirse biz memurlardan da yararlanılabilir. Hem bu süreçte Bir umut hava sıcaklığının artmasının bulaşma üzerinde olumlu bir etkisi olabilir. İnşaallah bu bela savuşturulursa ekonomik kayıpların telafisi için hem özel hem kamu sektöründe izinlerden fedakarlık yapılabilir. Mesai saatlerinde 1 er saat fazla çalışma yapılabilir. Yeter ki daha büyük acılar yaşanmasın, herkesin elini taşın altına koyup bir miktar fedakarlık yapacağını düşünüyorum.
4 91 Şikayet Et
samet.by 26 Mart 2020 23:25
Yanlış olan bir şeyi hala savunma saçmalığını bırak.
memurlar net hemşireyi savcılığa bildiriyodunuz noldu? Hani?
Baysevgilicanavar, 4 ay önce
17 14 Şikayet Et
Kbrhn38 26 Mart 2020 23:17
Duyarka mısın nesin!! Yeter be, daha fazla insanları dinden soğutmayın ( bi bitmediniz ). İslamın hiç bir yerinde bu dediğin yok. Bi kere namaz dua dediğin şey sadece başına musibet gelince yapılacak şeyler değil. Onları zaten normalde de yapmalısın. Şimdi yapman gereken komplo teorileri üretmek değil tedbirlere uymak. Gerçi senin gibiler yüzünden dinden soğuyan varsa zaten bu dini hiç anlamamış. Az biraz peygamberimizin hayatını bilenler senin gibiler yüzünden dinden soğumayacaktır.
2 82 Şikayet Et
webci2 26 Mart 2020 23:16
Evden 1 kişi dışarı çıksın o evdeki fertler %100 tehlike altındadır bunu nasıl bilmez karar alıcılar akıl almıyor
3 55 Şikayet Et
12345678