Dün, 15 Aralık'tı.
İlgili mevzuat gereğince memurların maaşlarını ayın 15'inde alması ve bankalarla anlaşmaların da bu şekliyle yapılması gerekiyordu.
Ancak Başken Ankara'da, üstelik Maliye Bakanlığı personeli olan Ankara Vergi Dairesi memurları, dün itibariyle maaşlarını alamadı.