Okul etkinliğinde yemek yiyen 25 kişi hastanelik oldu

Kütahya'da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Kaynak : İhlas Haber Ajansı
Haber Giriş : 23 Haziran 2026 20:53, Son Güncelleme : 23 Haziran 2026 20:54
Okul etkinliğinde yemek yiyen 25 kişi hastanelik oldu

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Bu Habere Tepkiniz

Sonraki Haber