Üç belediye başkanı daha Ak Parti'ye katıldı

CHP'den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile İYİ Parti'den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın AK Parti'ye katıldı.

Kaynak : Memurlar.Net
Haber Giriş : 25 Haziran 2026 15:55, Son Güncelleme : 25 Haziran 2026 15:59
Üç belediye başkanı daha Ak Parti'ye katıldı

CHP'den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile İYİ Parti'den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın AK Parti'ye katıldı.

"AK PARTİ'YE HOŞ GELDİNİZ DİYORUM"

Cumhurbaşkanı Erdoğan "Eser, hizmet ve kardeşlik siyasetinin temsilcisi olan AK Parti'mize teveccüh artıyor. Bugün yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basacağız. Tüm arkadaşlarımıza aramıza hoş geldiniz safalar getirdiniz diyorum. Siyaset felsefemizin temelinde insan vardır, insana saygı vardır. Oy veresin ya da vermesin hiçbir ayrım yapamadan aynı derecede hizmete ve hürmete layıktır. İlkelerimizi benimseyen, huzurlu ve saygılı bir atmosferde ülkesi ve milleti için hayırlı bir iş yapmak isteyenleri bünyemize katmaya devam edeceğiz." dedi.

Bu Habere Tepkiniz

Sonraki Haber